Bureau Via heeft meer dan 15 jaar ervaring met coaching on the job.

Met name in de automotivebranche trainen wij personeel in klantcontact en administratieve vastlegging. Het doel? De regels die door de fabrikant opgesteld zijn correct naleven en interpreteren.

Hoe werkt coaching on the job?

Bureau Via brengt allereerst een bezoek aan jouw bedrijf. Door jouw processen op het gebied van klantcontact en administratie door een klantenbril te bekijken, leggen wij de verbeterpunten bloot. Na het bezoek trainen wij jouw medewerker(s) op de gebieden waar dit noodzakelijk is. Het resultaat: tevreden klanten en een heldere administratie. 

De werkwijze van Bureau Via: 

  • Hoe ziet het ideale klantcontact eruit? Dit verwerken wij in een beoordelingslijst
  • Met een mystery-shop-bezoek beoordelen wij de uitvoering aan de hand van de lijst
  • Tijdens dit bezoek doet een medewerker van Bureau Via zich voor als klant
  • Direct na het beozek wordt het resultaat met de betreffende medewerker doorgenomen
  • Waar nodig wordt er advies en training gegeven
  • Je krijgt directe feedback aan de hand van jullie gewenste klantbehandeling en vastlegging van gegevens

Interesse in coaching on the job? Neem contact op: 

Velden met een * zijn verplicht
Vragen over deze opleiding of training?

Neem gerust contact met ons op.