Hoe functioneren uw receptie en werkplaats?

Wij kijken door de bril van de klant naar uw dienstverlening: van de orderaanname tot de aflevering van een nieuwe auto of een auto in onderhoud. De after-sales audit is een meetinstrument waarmee op eenvoudige wijze de bedrijfsvoering van een autobedrijf op een aantal punten gemeten kan worden. 

Met de aftersales-audit houdt Bureau Via je een spiegel voor

Een mystery shop test after sales uitgevoerd door Bureau Via in een werkplaats en receptie houdt in dat een mystery shopper zich voordoet als een gewone klant om de kwaliteit van de dienstverlening na de verkoop te evalueren. Dit kan bijvoorbeeld gaan om het plannen van een onderhoudsbeurt of een reparatie. De mystery shopper beoordeelt het proces bij de receptie, zoals de klantvriendelijkheid, het communicatieproces en hoe klachten of vragen worden afgehandeld. In de werkplaats wordt gekeken naar de kwaliteit van de service, de transparantie over werkzaamheden en kosten, en de oplevering van het voertuig. Het doel is om inzicht te krijgen in de klantervaring en verbeterpunten te identificeren.

Neem contact op
Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Bureau Via denkt met u mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.