Mystery Shopping in de showroom

Krijgen jouw klanten de juiste behandeling? En weet de verkoper alles over de te verkopen modellen, bijvoorbeeld van elektrische auto's? Bureau Via toetst dit op de wijze die bij jou past. Na een introductiegesprek stellen we samen de juiste werkwijze vast en gaan we op pad. 

Krijgen jouw showroombezoekers de service die zij verwachten?

Hoe staat het met jouw procedures, de naleving van gedragsrichtlijnen en de echte ervaring van de klant? Met Mystery Shopping sporen wij tekortkomingen in je dienstverlening op, zodat jij maatregelen kunt treffen. Dit vergroot niet alleen het bewustzijn van je procedures maar verbetert ook het gedrag van je personeel. Het resultaat? Een betere klantenservice en daardoor wellicht ook een stijging in de omzet.

Bureau Via verdiept zich in jouw organisatie, procedures en gedragscodes. Onze Mystery Shopper doet zich voor als een echte klant en laat dan ook dezelfde handelingen en gedragingen als een reguliere klant zien. Mystery Shopping is dan ook de ideale manier om je dienstverlening te verbeteren. 

Hoe gaat Mystery Shopping in zijn werk? 

Stap 1: Waarom doe jij als organisatie wat je doet?
Voordat wij aan de Mystery-bezoeken beginnen, willen wij graag weten wat jouw bedrijf uniek maakt. Dit verhoogt de kans op succes. Bovendien bepaalt de persoonlijkheid of de cultuur van je bedrijf hoe je reageert op de wensen van de klant.

Stap 2: Koppel de ervaringen van klanten terug aan je team.
Maak iedereen in je organisatie verantwoordelijk voor de tevredenheid van de klant. Motivatie en betrokkenheid zijn hierbij de sleutel tot succes. Ga na hoe medewerkers zelf initiatief kunnen nemen om verbeteringen toe te passen. 

Stap 3: Maak van verbetering een USP!
Het is belangrijk dat je praktische en bruikbare methodes ontwikkelt om verbeteringen in de hele organisatie te verankeren. Betrokkenheid en engagement van alle medewerkers zijn hierbij noodzakelijk. Uiteraard adviseert en ondersteunt Bureau Via je daarbij.

Mystery Shopping voor de mobiliteitsbranche

Bureau Via is gespecialiseerd in Mystery Shopping voor de mobiliteitsbranche. Wij beschermen, onderhouden en versterken je merk met professioneel onderzoek en advies. Je dealernetwerk is uiteraard het gezicht van je merk. Daarom onderzoeken en rapporteren wij in hoeverre je dealers de richtlijnen van je organisatie opvolgen. 

Deze audits fungeren ook als een aanvullend hulpmiddel naast de traditionele audits die je wellicht uitvoert. Wij kunnen dergelijke audits ook uitvoeren bij dealers van concurrenten en jou van nuttige informatie voorzien. Denk daarbij aan hun attitudes, sterke punten en zwakke punten. Schakel jij binnenkort Bureau Via in? 

Neem contact op
Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Bureau Via denkt met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.