Hoe beleeft uw klant het maken van een (online) afspraak?

De Mystery Shoppers van Bureau Via brengen het voor u in kaart. Daarbij hebben wij oog voor de wensen van onze opdrachtgevers. 

Stel jij de juiste vragen aan je toekomstige klant?

De Mystery Shoppers van Bureau Via beleven het maken van een afspraak door de bril van de klant. Wij maken (online) een afspraak en onderzoeken onder andere hoe snel u reageert, welke vragen u stelt en in hoeverre u inspeelt op de behoefte van de klant. Het resultaat? Een helder overzicht van kritieke punten in uw organisatie. 

De mobiliteitsbranche is onze core business

Bureau Via spreekt de taal van de mobiliteitsondernemer. Onze auditoren zijn niet alleen thuis in de mobiliteitsbranch, maar zijn ook op de hoogte van actuele ontwikkelingen, zoals elektrisch rijden en MVO. Maken wij straks het verschil voor uw organisatie? 

Neem contact op
Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Bureau Via denkt met u mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.