Hoe beleeft jouw klant het maken van een (online) afspraak?

De Mystery Shoppers van Bureau Via brengen het voor je in kaart. Daarbij hebben wij oog voor de wensen van onze opdrachtgevers. 

Stel jij de juiste vragen aan je toekomstige klant?

De Mystery Shoppers van Bureau Via beleven het maken van een afspraak door de bril van de klant. Wij maken (online) een afspraak en onderzoeken onder andere hoe snel jij reageert, welke vragen je stelt en in hoeverre je inspeelt op de behoefte van de klant. Het resultaat? Een helder overzicht van kritieke punten in jouw organisatie. 

De mobiliteitsbranche is onze core business

Bureau Via spreekt de taal van de mobiliteitsondernemer. Onze auditoren zijn niet alleen thuis in de mobiliteitsbranch, maar zijn ook op de hoogte van actuele ontwikkelingen, zoals elektrisch rijden en MVO. Maken wij straks het verschil voor jouw organisatie? 

Neem contact op
Kwaliteit op elk niveau waarborgen?

Bureau Via denkt met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op.