Hoe tevreden zijn jouw klanten over je organisatie?

En hoe zorg je ervoor dat een tevreden klant ook echt een klant blijft? Bekijk jouw dienstverlening door de ogen van de klant met een professionele klanttevredenheidsmeting door Bureau Via. Het resultaat? Verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt. 

De tevredenheid van je klant bepaalt de kwaliteit van je organisatie

Bureau Via toetst dan ook op onafhankelijke wijze hoe jouw klanten je service ervaren. Dat levert concrete inzichten op die je direct kunt aanpakken in je organisatie. Heb je hulp nodig bij de implementatie van deze maatregelen? Als hét audit- en inspectiebureau voor de mobiliteitsbranche ondersteunen wij je op elk niveau. 

Een objectieve blik op klanttevredenheid

Wat zijn de sterke en zwakke punten van jouw organisatie? En welke aspecten verdienen de meeste aandacht? De onderzoekers van Bureau Via brengen dit professioneel en onafhankelijk in kaart. Afhankelijk van jouw wensen nemen wij alle klanten of een selectie van klanten mee in het onderzoek. 

Wil je doorlopend klanttevredenheidsmetingen laten uitvoeren? Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Zo bewaak je de kwaliteit van jouw processen - en pak je kritieke punten direct aan. Waar wil jij mee aan de slag? Schakel direct de specialisten van Bureau Via in. 

Neem contact op