Mystery Shopper

Controleren is de manier om erachter te komen of je goed bezig bent. De werkplaats is bij uitstek dé plaats waar de relatie met de klant wordt versterkt of afgebroken. Het is ook de plek waar je geld verdient. Daarom voeren we dagelijks unieke mystery shopper werkplaatsonderzoeken uit met als doel de kwaliteit van de werkplaats en de receptie te verhogen. Sterker nog, het is onze core business.

We meten het gehele proces van het maken van de afspraak tot het afleveren van de onderhouden auto én brengen in onze werkplaats technische mankementen aan om de kwaliteit van het onderhoud te testen. Dat maakt onze mystery-shopper-onderzoeken anders dan anderen. Onze adviseurs hebben bovendien technische kennis én kennis van het autobedrijf en zijn door het hele land inzetbaar.

Hoe goed verkoopt jouw salesafdeling?
Een nieuw model, een promotieactie, een concurrentievergelijking; mystery shopping is een effectieve methode om de verkoopafdeling op scherp te zetten en elk klantcontact maximaal te benutten. Ons netwerk aan ‘shoppers’ is landelijk dekkend en heeft uitgebreide ervaring met de autobranche. Wij zijn dan ook dagelijks aanwezig op de vele autoboulevards die ons land rijk is.

Contact opnemen